ikganaarrome.reismee.nl

Bruine bol met kaas

Zoals een pinkpop bezoeker op de radio net omschreef; 'morgen wacht na een hoop lol weer hetzwarte gat genaamd werk!' Dat is waarschijnlijk allemaal wel wat dramatischer dan het in werkelijkheid zal zijn. Al vermoed ik dat morgen na een tandartsbezoek en een dagje kantoor ik het ontspannen sfeertje en weertje ( jemig wat een regen hier) wel snel kwijt zal zijn.

De komende dagen hoop ik hier en daar nog wat puntjes op de i te zetten door middel van wat meer foto's en filmpjes. De eerste panaromafoto is zojuist mooi gelukt en ik hoop er nog een paar extra toe te kunnen voegen.

Met een echte oer-Hollandse senseo en een bruin bolletje kaas wil ik alle trouwe fans weer bedanken voor het lezen en reageren op het reisblog. Het is altijd leuk om 's avonds de reacties van iedereen te lezen voordat je het volgende verhaal weer het World Wide Web op stuurt.

Grazie en Ciao!

Vera

Reacties

Reacties

ijda

met plezier je reis gevolgd en een beetje meegenoten
en ja het is niet altijd vakantie maar ja dan zou je er
waarschijnlijk ook niet meer zo van genieten

xxx mams

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!